fredag den 23. september 2011

Navigation

At kunne navigere i den verden vi lever i er en kunst i sig selv. Held og lykke


Sidste weekend havde jeg besøg af min veninde Isa, fra Jylland. Hun bliver snart tyve år og vi tog ud for at købe noget fint tøj at have på, til vores snyde fødselsdag og hyggelige middag. Isa købte en smuk blå kjole med dyb udskæring, jeg købte et par mokkafarvede wedge.
Vi spiste og drak og der var sågar en fyr, der smed tøjet til "You can leave your hat on" før vi gik hjem. Tak... vi gik lige på hovedet i seng, da vi kom hjem. Isa skulle have toget næste dag og jeg havde medfølelse med pigebarnet, da hun gik ned på perronen.

Dette er min billedblog og huskeblog og dagbogsblog og hverdagsbrokblog. Forhåbentlig ikke så meget af den sidste.





Skolen stoppede den 1 juli, jeg pakkede mine ting i bilen og kørte ud til helgenæs, for at fejre min oldemors 90 års fødselsdag. Hun strikker og strikker. Jeg tror ikke hun kan stoppe igen. Jeg håber hun bliver ved så lang tid hun kan. Hun skrev mig et postkort den anden dag, fordi hun ikke kunne få fat i mig på mobilen. Min kære oldemor.


Klokken er 2 om natten og her er meget stille i huset. Hunden har lagt sig til at sove i køkkenet. Jeg ønsker mig en have og et barn engang, jeg ønsker mig at kunne passe på mig selv og andre. Jeg vil finde et sted, hvor jeg kan få tingene til at passe sammen. Jeg vil finde en, der også sætter pris på regnvejr og telt og bål. Og Indtil da vil jeg nok finde en masse andet, det vil jeg også prøve at holde af.

Godnat mig selv. sov godt. [Mymilkyways - Isas blog]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere