onsdag den 20. maj 2015

TV-bord sælges

Jeg forsvandt fra kortet tog fem skridt længere ud. Jeg drak kaffe uden at smage på skidtet røg direkte i chok. Afkalker var blevet brugt i kogekedlen. Lever for lånte penge. Jeg var fanget i et keramik krus og det var da smukt nok set udefra. Jeg fortryder intet alt kan laves om eller helt glemmes. Jeg kan skimte andres 1000 krone sedler i luften. De lander i smådyrs dyrlægens lommer lokaler er dyre og operationer er virkelig dyre for ikke at snakke for meget om alle de dyre ting man alligevel burde afskaffe sig. Jeg sælger mit tv bord. Det hænger på væggen altså tv’et hænger på væggen bordet er kun til pynt. Ligesom katten alligevel kun var til pynt. Selvom den da også var varm og venlig og rent faktisk var nysgerrig på verden. Som få mennesker er nysgerrige på verden. De penge går til et godt formål, den kat kan ikke undværes jeg må skaffe penge måske vil en bekendt købe bordet. Sofaen også. Den er ligegyldig. Træder fem skridt længere ud, fem skridt ad gangen. Meningen forsvinder ligeså hurtigt som jeg selv gør det. Ligesom katten gør det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere